REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej w sklepie internetowym MEDIMED.net.pl.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na
dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy,
Towaru określonego w zamówieniu.
3. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
a) firmę kurierską;
b) Pocztę Polską
4. Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych
lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie
Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta
Klienta w Sklepie Internetowym.
5. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie
z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą
elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą
z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego
Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu
przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi
prowadzenia Konta Klienta.
8. Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta,
przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych,
cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta
w Sklepie Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty
elektronicznej Klienta.
9. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę
prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność
gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
10. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
11. Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną
w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez
Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
12. Sprzedawca - oznacza Sklep Medyczny Andrzej Koralkowski z siedzibą: ul. Myśliborska 98, 03-185 Warszawa, nr. NIP: 113-022-20-47.
13. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie medimed.net.pl
14. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez
Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być
przedmiotem Umowy sprzedaży.
15. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie
umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji
kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do
informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te
informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych
informacji w niezmienionej postaci.
16. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa
autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny
internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców,
formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za
wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej
Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie
należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich
może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem
oraz zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego
było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych
przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz
typów połączeń internetowych.
3. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas
korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są
przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta.
Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony
Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten
nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian
konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu
zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć
mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia
końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak
spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony
Internetowej Sklepu.
4. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem
Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z usług dostępnych na
Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta
aktywnego konta poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze
bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego,
Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez
Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub
naruszający dobra osobiste osób trzecich.
6. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet
i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się
z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby
nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki
techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące
tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca
się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła
zdefiniowanego przez Klienta.
§ 3 Rejestracja
1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz
rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej
Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną
do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się
w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala
indywidualne Hasło.
4. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient
otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty
elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie
Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa
o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś
Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian
podanych podczas Rejestracji danych, za wyjątkiem Loginu.
§ 4 Zamówienia
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią
oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie
Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za
pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24
godziny na dobę.
3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest
zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór
polecenia "DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie
Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia
i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa
zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy,
wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA”.
Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest
informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też
o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść
w związku z Umową sprzedaży.
4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta
oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
5. Po złożeniu zamówienia, wysyłane jest automatycznie na podany
przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
6. Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca
przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację
o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia
do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której
mowa w §4 ust. 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta
zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej
warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty
elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas
Rejestracji lub składania zamówienia adres.
§ 5 Płatności
1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie
zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych
kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową
sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu
Dostawy i składaniu zamówienia.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym
przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu
Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po
wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
d) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu
Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po
przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia
zamówienia);
e) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze
Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana
niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia
przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).
3. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie
Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać
płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy
sprzedaży.
4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie
o którym mowa w §5 ust. 3, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy
termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym
nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera
również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu,
Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu
drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na
Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art.
491 Kodeksu Cywilnego.
§ 6 Dostawa
1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz całego świata.
2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni
Roboczych dla towarów dostępnych w sprzedaży odręcznej, a dla towarów dostępnych na zamówienie w terminach widocznych na stronie internetowej danego produktu w sklepie, w przypadku obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i zgodny z terminami
gwarantowanymi przez przewoźnika plus 7 dni roboczych w przypadku
pozostałych państw.
4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany w §6 ust. 3 liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2.
5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany w §6 ust. 3
liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży
w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem” .
6. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
7. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości
osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty
elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez
Sprzedawcę.
8. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób
przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika
Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient
ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru
można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia
wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze
Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
10. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej
przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane
Towary.
11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego
adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik
Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego
celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku
zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez
Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub
telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§ 7 Rękojmia
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych
i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli
Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy
sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo
wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony
lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość
obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient
może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać
wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową
w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także
bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny
sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub
usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli
doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób
wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym
sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby
nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest
obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku
Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna
zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru
Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od
wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć
się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany
Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od
Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna
się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub
usunięcia wady.
§ 8 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy
sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Sklep Medyczny Andrzej Koralkowski ul. Myśliborska 98, 03-185 Warszawa, za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: sklep@medimed.net.pl lub telefonicznie na nr. +48 22 675 17 58.
2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację
ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej
z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
§ 9 Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca
istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie
Internetowej Sklepu.
§ 10 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy
oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć w dowolnej formie:
osobiście w siedzibie Firmy, listownie na adres: Sklep Medyczny Andrzej Koralkowski ul. Myśliborska 98, 03-185 Warszawa, telefonicznie na nr: +48 22 675 17 58 lub przesyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@medimed.net.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Po otrzymaniu Oświadczenia za pośrednictwem przesyłki e-mail
Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie Oświadczenia.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy
sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub
dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób
dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany
przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak
nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy
sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres
Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
10. Na podstawie art. 38 pkt 10 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów nie
przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie
dzienników, periodyków lub czasopism.
11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził
się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami.
12. Odstąpienie od umowy sprzedaży realizowane jest z uwzględnieniem
obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy o prawach konsumenta.
§ 11 Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw
1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść
publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra
osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady
uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na
podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym
naruszeniu.
2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje
niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej
Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.
§ 12 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy
dobrowolnie w ramach Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego
oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub
w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest
Sprzedawca.
2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji
zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz
innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie
na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta.
3. Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym
jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie
Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz
uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku
składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.
4. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.
5. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z bazy
danych sklepu, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta.
Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie
uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył
obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest
niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności
Klienta.
6. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich
starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub
wykorzystaniem.
7. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy oraz Operatorom
płatności elektronicznych w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy
oraz realizacji płatności za złożone zamówienie.
§ 13 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych
z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność
tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach
rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez
wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze
Strony Internetowej Sklepu.
3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży,
strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym
dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego
Regulaminu jest prawo polskie.
4. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest
skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz
istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez
Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem
wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie
Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
Regulamin obowiązuje od dnia 15 sierpnia 2022 r.
Właścicielem sklepu jest :
Sklep Medyczny
Andrzej Koralkowski
ul. Myśliborska 98
03-185 Warszawa
NIP 113-022-20-47